Schoonhoven

Lidmaatschap en prijzen

De cursussen starten jaarlijks rond begin maart en eind augustus. De cursus duurt 14 weken.

Cursussen zijn alleen voor leden toegankelijk; de contributie bedraagt € 15,00 per jaar, gezinsleden betalen € 7,50 per kalenderjaar. Wanneer u lid wordt na 31 juli, betaalt u € 22,50 voor het lopende en het volgende kalenderjaar. Nieuwe gezinsleden betalen na 31 juli € 11,25.

Beëindiging van het lidmaatschap geschiedt vóór 31 december van het lopende verenigingsjaar door schriftelijke opzegging of per mail aan:
Hondensport Vereniging Schoonhoven t.a.v. Ledenadministratie
ledenadministratie@hvs-mail.nl
Lopikerweg 48C
2871 AV SCHOONHOVEN

De kosten voor een 14 weken durende cursus bedraagt € 70,00 per hond, dit is inclusief koffie, thee en warme chocolademelk.

Aanmelden voor een cursus verplicht u tot betaling van de contributie en het cursusgeld. Annuleren is kosteloos tot 2 weken voor aanvang van de cursus.

Inschrijven voor een puppencursus kan het hele jaar door. Tijdens het trainingsseizoen start er iedere 4 weken een nieuwe puppencursus, bedoeld voor pups die in de loop van het jaar geboren worden. De einddatum/week voor alle cursussen blijft gelijk, de cursuskosten variëren daardoor.

Tijdens de zomer- en winterstop zijn er opvanglessen voor puppen waarvoor u € 5,00 per les betaalt.