Schoonhoven

Cursusaanbod

Wij geven de volgende cursussen:

Opvoedingscursussen

• Puppen
  • Elementaire Gehoorzaamheid 1 (EG 1)
  • Elementaire Gehoorzaamheid 2 (EG 2)

Trainingscursussen

• Plezierig Presteren

Overige

• Funny-O
  • Behendigheid
  • Neuswerk

2013-08-14 IMG_4253 (Large)

Nieuwe cursisten kunnen zich per mail aanmelden voor een cursus via het contactformulier.

Inschrijven geschied op volgorde van aanmelding. Het aantal beschikbare cursusplekken is beperkt. Vol is vol.

De HVS geeft groepstrainingen. Dit is niet altijd voor iedere hond geschikt. Dat kan zijn omdat het teveel angst of stress bij uw hond geeft of dat de medecursisten en honden zich niet veilig voelen en hierdoor veel angst en stress ervaren.
Helaas hebben wij niet de mogelijkheid voor privé lessen.
Indien u twijfels heeft of onze groepslessen iets voor u en uw hond zijn, kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen om een en ander door te spreken.

Voor alle cursussen geldt dat u een geldig entingsbewijs van uw hond dient te kunnen overleggen. Wij accepteren niet alleen honden die volgens schema gevaccineerd zijn, maar ook honden die getiterd en op maat gevaccineerd zijn. Wij adviseren u om uw hond te laten inenten tegen kennelhoest.

De vereniging adviseert haar leden ook hun honden te laten chippen in verband met landelijke examens, wedstrijden en onverhoopte vermissing.