Schoonhoven

Welkom op de website van Hondensport Vereniging Schoonhoven.

Wilt u graag actief bezig zijn met uw trouwe viervoeter? Dan bent u bij de Hondensport Vereniging Schoonhoven aan het goede adres! Van pup tot volwassen hond, van sociale huishond tot wedstrijdsport. Onze gediplomeerde trainers geven les in verschillende disciplines op een moderne hondvriendelijke manier.

Logo 2002 witte buitenkant

Via het menu kunt u meer lezen over de cursussen die we bij de HVS aanbieden. Wilt u weten op welke dagen deze cursussen gegeven worden en of er nog ruimte is om in te schrijven? Maak dan gebruik van ons contactformulier of stuur een mail naar info@hvs-mail.nl

Voor overige vragen of opmerkingen kunt u ook het contactformulier gebruiken, te vinden onder contact in het menu.

Mocht u niet binnen 2 dagen antwoord van ons hebben ontvangen, controleer dan uw spambox.

U kunt ons ook vinden op Facebook.

Foto’s van activiteiten zijn te vinden via:

HVS fotoalbums

Mijn mooiste foto's

Vanaf 25 mei 2018 is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van toepassing. Naar aanleiding hiervan heeft het bestuur van de HVS een privacy beleid opgesteld. Hierin staat omschreven hoe de vereniging met de persoonsgegevens van haar leden en medewerkers omgaat.

Ons privacy beleid kunt u lezen indien u op de onderstaande link klikt.

HVS privacy beleid